Proszę czekać...
Trwa wysyłanie formularza...

Kierownik Działu Zakupów

Kariera Kierownik Działu Zakupów

W Grupie RISER doskonale rozumiemy rolę zakupów – odgrywają one znaczącą rolę w naszym rozwoju i budowaniu przewagi konkurencyjnej. Zakupy to dla nas innowacje w łańcuchu dostaw oraz optymalizacja zysków biznesowych.  
Aktualnie do naszego Zespołu zakupowego szukamy Kandydata/ki na stanowisko: 


Kierownik Działu Zakupów 
(miejsce pracy: Jaworzno/ praca stacjonarna) 

W tej roli będziesz odpowiadać za zarządzanie kilkuosobowym zespołem specjalistów, realizujących procesy pozyskiwania towarów i usług, optymalizację procesów zakupowych oraz współpracą ze strategicznymi partnerami biznesowymi. To stanowisko jest jednym z kluczowych, wpływających na efektywność firmy. 

Kluczowe zadania dla Tw:ojego stanowiska 

  • współtworzenie strategii zakupowej, odpowiedzialność za jej wdrożenie oraz realizację  
    w oparciu o zdefiniowane cele krótko i długoterminowe 
  • zarządzanie procesami zakupowymi, z nastawieniem na ich optymalizację
  • analiza rynku dostawców w celu identyfikacji obszarów zakupowych możliwych do dalszego rozwoju   
  • budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami 
  • negocjowanie kontraktów zakupowych o strategicznym znaczeniu
  • nadzorowanie przygotowania umów, aneksów, zleceń i zamówień pod względem zgodności  
    z ustaleniami negocjacyjnymi i wymaganiami
  • monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych - rynku dostawców i usługodawców
  • rozwój kompetencji zakupowych pracowników oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań  
    w obszarze zakupów
  • ścisła współpraca z Zarządem Grupy RISER oraz innymi działami firmy – zwłaszcza Działem Technicznym, Sprzedaży oraz Prawnym

 

Nasze oczekiwania: 

  • min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym w branży budowalnej lub pokrewnej
  • doświadczenie w opracowywaniu oraz wdrażaniu strategii i/lub procesów zakupowych
  • wykształcenie wyższe techniczne – preferowane z zakresu budownictwa lub zakupów/logistyki
  • znajomość technik negocjacyjnych oraz doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych i negocjacji
  • mile widziana wiedza z zakresu finansów i zarządzania budżetami + znajomość bieżących trendów rynkowych - to Ty będziesz inicjować w naszym zespole zakupowym innowacje i oszczędności 
  • umiejętność myślenia strategicznego oraz doskonała organizacją pracy swojej i zespołu
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) oraz otwartość na wykorzystywanie nowych technologii w tym AI 
  • mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego – planujemy rozwijać się eksportowo

 

Co zyskasz pracując z nami? 

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • solidne wdrożenie i możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach z kompetencji branżowych i miękkich
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop/telefon)
  • dobrą atmosferę współpracy
  • benefity tj. pakiety medyczne, karta sportowa, dodatkowe ubezpieczenie na życie 

 

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, kliknij opcję APLIKUJ.

  

Chcesz porozmawiać o współpracy? Skontaktuj się z naszym działem HR:
Monika Czerniak_Lniak

MONIKA CZERNIAK-LNIAK

Kierownik Działu HR

+48 885 867 067

monika.czerniak@riser.pl

Dorota Więckowiak

DOROTA STRZEMIŃSKA-WIĘCKOWIAK

Starszy Specjalista ds. HR

+48 885 858 094

dorota.wieckowiak@riser.pl