Proszę czekać...
Trwa wysyłanie formularza...

Kierownik Działu Zakupów

Kariera Kierownik Działu Zakupów

W Grupie RISER doskonale rozumiemy rolę zakupów – odgrywają one znaczącą rolę w naszym rozwoju i budowaniu przewagi konkurencyjnej. Zakupy to dla nas innowacje w łańcuchu dostaw oraz optymalizacja zysków biznesowych.

Aktualnie do naszego Zespołu zakupowego szukamy Kandydata/ki na stanowisko:

Kierownik Działu Zakupów

(miejsce pracy: Jaworzno/ praca stacjonarna)

W tej roli będziesz odpowiadać za zarządzanie kilkuosobowym zespołem Kupców, realizujących procesy pozyskiwania towarów i usług, optymalizację procesów zakupowych oraz współpracą ze strategicznymi partnerami biznesowymi. To stanowisko jest jednym z kluczowych, wpływających na efektywność firmy.

 

Kluczowe zadania dla Twojego stanowiska:

  • współtworzenie strategii zakupowej, odpowiedzialność za jej wdrożenie oraz realizację
    w oparciu o zdefiniowane cele krótko i długoterminowe
  • zarządzanie procesami zakupowymi, z nastawieniem na ich optymalizację
  • analiza rynku dostawców w celu identyfikacji obszarów zakupowych możliwych do dalszego rozwoju
  • budowanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami
  • negocjowanie kontraktów zakupowych o strategicznym znaczeniu
  • nadzorowanie przygotowania umów, aneksów, zleceń i zamówień pod względem zgodności
    z ustaleniami negocjacyjnymi i wymaganiami
  • monitorowanie i analizowanie trendów rynkowych - rynku dostawców i usługodawców
  • rozwój kompetencji zakupowych pracowników oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań
    w obszarze zakupów
  • ścisła współpraca z Zarządem Grupy RISER oraz innymi działami firmy – zwłaszcza Działem Technicznym, Sprzedaży oraz Prawnym
  • zarządzanie danymi w wewnętrznym systemie Intense

 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe – preferowane z zakresu zakupów/ logistyki
  • minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym w branży budowalnej lub pokrewnej
  • doświadczenie w opracowywaniu oraz wdrażaniu strategii i/lub procesów zakupowych
  • znajomość technik negocjacyjnych oraz doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych
    i negocjacji
  • mile widziana wiedza z zakresu finansów i zarządzania budżetami + znajomość bieżących trendów rynkowych - to Ty będziesz inicjować w naszym zespole zakupowym innowacje
    i oszczędności
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
  • mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego – planujemy rozwijać się eksportowo
  • umiejętności negocjacyjne, analityczne, komunikacyjne oraz decyzyjność

 

Co zyskasz pracując z nami?

  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (dodatkowo w 2023 otrzymaliśmy wyróżnienie "Pracodawcy Jutra" w ogólnopolskim konkursie PARP dla pracodawców z sektora budownictwa)
  • solidne wdrożenie i możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach z kompetencji branżowych i miękkich
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop/telefon)
  • dobrą atmosferę współpracy
  • benefity tj. pakiety medyczne, karta sportowa, dodatkowe ubezpieczenie na życie

 

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, aplikuj do nas za pośrednictwem FORMULARZA.