Obsługa klienta

 

Szanowni Państwo,

dokładamy wszelkich starań, aby zarówno obsługa inwestycji, jak i jakość wykonywanych przez nas prac były na najwyższym poziomie.

Na każdym etapie realizacji – od doradztwa inwestycyjnego aż po zakończenie budowy – dbałość i rzetelność są naszymi priorytetami.
Jednak w czasie użytkowania budynku mogą mieć miejsce zjawiska, które wymagać będą poprawy i wizyty naszych pracowników.

W związku z tym, jeżeli mają Państwo jakiekolwiek uwagi, zastrzeżenia lub wystąpiła na Państwa inwestycji usterka, prosimy o wypełnienie Formularza Zgłoszenia wraz z załączeniem zdjęć, a następnie przesłanie go na adres mailowy: obsluga.klienta@riser.pl

Mogą go Państwo również wypełnić ręczne i przesłać lub dostarczyć do siedziby Spółki RISER.
Formularz pozwoli nam właściwie rozpatrzyć reklamację, dlatego też prosimy o wypełnienie wszystkich zawartych w nim pozycji.

POBIERZ FORMULARZ

Do zgłoszeń w postaci elektronicznej prosimy dołączyć zdjęcia.

 

1